Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Ünlüce, Mahmudiyeli kadınlarla buluştu

Mahmudiye’den kent merkezine gelen kadınlar, Kentpark’ta düzenlenen öğle yemeğinde ağırlandı.

Mahmudiye’den kent merkezine gelen kadınlar, Kentpark’ta düzenlenen öğle yemeğinde ağırlandı. Buluşmaya Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ünlüce’nin yanı sıra Mahmudiye Belediye Başkanı İshak Gündoğan ve çok sayıda Mahmudiyeli kadın katıldı.

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ünlüce ise yoğun hayat temposuna dikkat çekerek, bu tür buluşmaların önemine vurgu yaptı.

Ünlüce, “Bazen hayatın temposu hepimizi yorabiliyor. Ev işleri, çalışma hayatı ve günlük sorumluluklar arasında küçük molalara ihtiyaç duyuyoruz. Bu tür buluşmalar hem ruhen dinlenmemize, psikolojik olarak kendimizi daha iyi hissetmemize vesile oluyor. Aynı zamanda komşularımızla, mahallemizle ve ilçemizde yaşayan insanlarla bir araya gelerek güzel bir günü birlikte paylaşmış oluyoruz. Bu birliktelikler komşuluk hukukunu yeniden canlandırıyor, dayanışma ve samimiyeti güçlendiriyor.” diye konuştu.

Program sonunda Mahmudiyeli kadınlar, kendilerine böyle bir gezi ve buluşma imkanı sunulmasından dolayı Başkan Ünlüce’ye teşekkür ederek memnuniyetlerini dile getirdi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: