Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Ünlüce, Gazeteciler Cemiyeti ile bir araya geldi

Gazeteciler Cemiyeti Onur Kurulu Başkanı Fethi Akkoç, Denetim Kurulu Başkanı

Gazeteciler Cemiyeti Onur Kurulu Başkanı Fethi Akkoç, Denetim Kurulu Başkanı Doğan Bulgun, Yönetim Kurulu Üyesi Zeynep Gürcanlı ve çok sayıda cemiyet üyesinin katıldığı buluşmada, şehir ve ülke gündemine dair sohbetler gerçekleştirildi.

Onur Kurulu Başkanı Fethi Akkoç, Eskişehir’de yapılan hizmetlerin ülke genelinde takdirle karşılandığını vurgulayarak, cemiyet olarak bu gelişmeleri yakından takip ettiklerini söyledi. Başkan Ünlüce’ye plaket takdim eden Akkoç, “Eskişehir’in başarısı tüm Türkiye için örnek.” dedi.

Başkan Ayşe Ünlüce ise Gazeteciler Cemiyeti’nin ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Eskişehir’e gösterdiğiniz yakın ilgi için teşekkür ederim. Sizlerle fikir alışverişinde bulunmak, görüşlerinizi dinlemek ve şehrimiz üzerine konuşmak benim için çok değerli. Eskişehir, her zaman üretimin, kültürün ve ilerlemenin şehri olmaya devam edecek.” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: