Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Tugay aşure lokmasını paylaştı

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, Karşıyaka’da düzenlenen etkinlikte

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, Karşıyaka’da düzenlenen etkinlikte birlik, dayanışma ve doğruluk vurgusu yapan Tugay, “Hacı Bektaş-ı Veli, ‘Doğruluk dost kapısıdır’ der” ifadelerini kullandı.

Karşıyaka İsmail Cem Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen programda konuşan Tugay, Kerbela’nın zulme karşı direnişin simgesi olduğunu belirterek, “Dünyanın neresinde haksızlık varsa son bulsun. Nerede zulüm varsa sona ersin” dedi. Tugay ayrıca, “Kendini doğruluk ve iyilikten yana gören herkesi aşk ile selamlıyorum” ifadelerini kullandı.

Programda dernek yöneticileri de Kerbela’nın anlamı ve aşurenin paylaşım kültüründeki yerine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Etkinlikte deyişler seslendirilirken semah dönüldü, aşure lokması katılımcılara ikram edildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: