Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Şahin’den üniversite öğrencilerine yönelik yeni hizmet

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, üniversite öğrencilerine yönelik yeni bir uygulamayı hayata

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, üniversite öğrencilerine yönelik yeni bir uygulamayı hayata geçiriyor. Bu kapsamda Yılmazoğlu Kız Öğrenci Yurdu’nu ziyaret eden Başkan Şahin, öğrencilerle bir araya gelerek sohbet etti, talep ve beklentilerini dinledi.

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Şahin, yeni yıldan itibaren devlet yurtlarında kalan üniversite öğrencilerine sabahları ücretsiz çorba ve simit ikramı yapılacağını açıkladı.

Başkan Şahin, şunları aktardı:

“Kent, eğitim şehri, bilim şehri, spor şehri, kültür ve sanat şehri olma hedefiyle bu yolculukta devam ediyor. 4 üniversitemiz var. Bizim açımızdan üniversite öğrencilerimizin huzuru, mutluluğu ve bütün yapmak istediği her şeye ulaşılabilirliği. Öğrencilerimiz sabah erkenden sınavlara gidiyor. Bu sınavlara giderken çok hızlı bir şekilde bir şeyler atıştırması gerekiyor. Yurtlarımızın içine de birer çorba çeşmesi kuralım dedik. Yurtlarımızın içine hem çorba çeşmesi koyacağız hem de çay-simit bölümü oluşturacağız. Öğrencilerimiz sınava hazırlanırken, gidip gelirken ihtiyacı olan bu çay, simit, çorbayı içerek sınava hazırlansınlar, gitsinler gelsinler."

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: