Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Özarslan, Kuşcağız Mahallesi sakinleriyle buluştu

Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, Kuşcağız Mahallesi sakinleriyle bir araya

Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, Kuşcağız Mahallesi sakinleriyle bir araya gelerek vatandaşların talep ve sorunlarını yerinde dinledi. 

Başkan Özarslan, programda yaptığı konuşmada belediyenin kaynaklarını verimli kullandıklarını ve israf olabilecek herhangi bir harcama yapmadıklarını belirterek “Geldiğimiz günden beri şükürler olsun 37 yeni hizmet binamızın açılışını yapıp sizlerin hizmetine sunduk. Çalmadan, çırpmadan, tasarruf yaparsan, orayı kamu belediyesi görürsen, babanın çiftliği görmezsen bu hizmetler de geliyormuş. KeçiKart’ta hedefimiz daha yüksek çünkü insanların alım gücü düştü, bunun farkındayız. İşçilerimizi sevindirdik, personel maaşında geçen yıl da bu yıl da zam şampiyonu olduk." dedi.

Uyuşturucuyla mücadele konusunda gösterdikleri hassasiyeti de dile getiren Başkan Özarslan, şu mesajları paylaştı:

“Uyuşturucuyla mücadele ediyoruz. Başta şahsım ve çalışma arkadaşlarım olmak üzere uyuşturucu testi verdik. Amacımız kimseyi işinden etmek değil. Tespit edelim, tedavisini gördürelim, tekrar topluma kazandıralım. Geldiğimiz günden beri Keçiören’de uyuşturucu yüzde 23 azaldı. Neden? Çünkü aydınlanmayan yerleri aydınlattık, kameralar yerleştirdik, okul önlerine zabıtaları koyduk. Bizim davamız insanlık davasıdır, insanlığa hizmet davasıdır."

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: