Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Mutlu: Konaklının bizden beklediği hizmeti vereceğiz

Toplantıda Konak Belediye Başkanı Nilüfer Çınarlı Mutlu, meclis başkanlığı koltuğundan

Toplantıda Konak Belediye Başkanı Nilüfer Çınarlı Mutlu, meclis başkanlığı koltuğundan inerek meclis üyelerinin değerlendirme, eleştiri ve önerilerini bizzat dinledi.

Meclis toplantısında konuşan Başkan Mutlu, “Elbette ki yatırım yapacağız, Konaklının bizden beklediği hizmeti vereceğiz. Büyükşehir Belediyesi’nin Konak için bir asfalt ihalesi yapmasını da sonuçlandırdık” dedi.

Çalışma arkadaşlarına teşekkür eden Mutlu, “Gelirini, giderini dengeleyen, en tasarruflu belediye olan, önceliği personel maaşını ödemek olan bir yıl geçirdik. Kuşkusuz, belediyecilik sadece personel maaşı ödemek değil. Biz, 330 bin kişi yaşayan Konak’ta, 2 bin kişinin maaşını ödemek için bir araya gelmedik. Elbette ki yatırım yapacağız” ifadelerini kullandı.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: