Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Köse: Giresun için en iyisini yapmaya devam edeceğiz

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, belediyeye ait Yaş Sebze ve

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, belediyeye ait Yaş Sebze ve Meyve Hali’ni ziyaret ederek hal esnafıyla kahvaltıda bir araya geldi.

Ziyaret sırasında Başkan Köse, yaşanan sıkıntılar hakkında bilgi aldı. Esnafın beklentilerini not eden Köse, belediye olarak çözüm odaklı bir anlayışla hareket edeceklerini söyledi.

Hal esnafının kentin ekonomisi açısından önemli bir role sahip olduğunu vurgulayan Başkan Köse, “Kamu hizmeti veriyorsunuz, sizleri tebrik ediyoruz. Şehrin sebze ve meyve ihtiyacını tedarik ediyorsunuz. Her zaman yanınızdayız, her sorununuz ve ihtiyacınız da kapım sizlere açık. Esnafımızın sorunlarını yerinde dinlemek, çözüm üretmek bizim için çok kıymetli. Karşılıklı istişareyle Giresun için en iyisini yapmaya devam edeceğiz” dedi.

Esnaf ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Başkan Fuat Köse’ye teşekkür etti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: