Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Kahveci’den İçişleri Bakan Yardımcısı Çelik’e ziyaret

Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, İçişleri Bakan Yardımcısı ve önceki

Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, İçişleri Bakan Yardımcısı ve önceki dönem Kütahya Valisi Ali Çelik’i ziyaret etti.

Gerçekleştirilen görüşmede şehrin gelişimi, yürütülen çalışmalar ve geleceğe yönelik projeler üzerine değerlendirmelerde bulunuldu. Şehrin ihtiyaçları, devam eden çalışmalar ve önümüzdeki süreçte hayata geçirilmesi planlanan projeler üzerine istişare edildi.

Başkan Kahveci, Kütahya’da görev yaptığı dönemde önemli katkılar sunan Bakan Yardımcısı Ali Çelik’e misafirperverliği için teşekkür ederek, şehrin gelişimi için iş birliği ve istişare içerisinde çalışmaya devam edeceklerini ifade etti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: