Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Kahveci, Kütahyaspor heyetiyle bir araya geldi

Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, Kütahyaspor Kulüp Başkanı Osman Altınkaya

Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, Kütahyaspor Kulüp Başkanı Osman Altınkaya ve beraberindeki heyetle gerçekleştirilen toplantıda, kulübün sportif performansı ele alındı. 

Takımın ligdeki liderlik süreci ve saha içi disiplini üzerine değerlendirmelerin yapıldığı görüşmede, teknik heyetin motivasyon unsurları ve yönetim kurulunun planlamaları hakkında bilgi paylaşıldı. 

Kulüp Başkanı Altınkaya, yerel yönetimin sağladığı destekler için teşekkür ederek, aynı disiplin ve kararlılıkla çalışmaya devam edeceklerini belirtti.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: