Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Hürriyet: Mahalle iftarlarımızda halkımızla aynı sofrada buluşuyoruz

İzmit Belediyesi, geleneksel hale getirdiği mahalle iftarlarıyla binlerce vatandaşı aynı

İzmit Belediyesi, geleneksel hale getirdiği mahalle iftarlarıyla binlerce vatandaşı aynı sofrada buluşturmaya devam ediyor. 

Belediye bünyesindeki aşevinde pişirilen yemekler, her akşam farklı bir mahallede kurulan sofralarda vatandaşlara ikram ediliyor.

Mahalle iftarlarının birlik ve beraberlik açısından taşıdığı öneme değinen Başkan Fatma Kaplan Hürriyet, “Mahalle iftarlarımız bizim için çok kıymetli. Yaklaşık 5-6 yıldır her ramazanda sofralarımızı mahallelerimize kuruyoruz. Aşevimizde üretilen bütün yemekler birer nimet ve bunları halkın sofrasına ücretsiz ulaştırıyoruz” dedi.

Başkan Hürriyet, “Kent lokantalarımız da ramazan boyunca her akşam ücretsiz iftar vermeye devam edecek. Kültür tepesindeki Mobil Aşevi Tırımızda masa düzenimiz var, çadırımız var. Yine ramazan boyunca her akşam orada da, vatandaşlarımız gönül rahatlığıyla iftarlarını ücretsiz yapabilirler” ifadelerini kullandı. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: