Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Er’den Bakan Uraloğlu’na “fahri hemşehrilik beratı”

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından şehre yapılan hizmetlerin açılışına katılmak

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından şehre yapılan hizmetlerin açılışına katılmak ve bir dizi temaslarda bulunmak üzere Malatya'ya gelen Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Malatya Büyükşehir Belediyesi’ni ziyaret etti.

Malatya Büyükşehir Belediye Meclis Toplantısı’nda alınan kararla, deprem sürecinde Malatya’ya verdiği katkı ve kentin yeniden imarı sürecinde sağladığı destek dolayısıyla ‘fahri hemşehrilik beratı’ verilmesi kararlaştırılan Bakan Uraloğlu'na, büyükşehir belediyesi ziyareti sırasında Başkan Er tarafından hemşehrilik beratı takdim edildi.

Bakan Uraloğlu, Başkan Er'e teşekkür ederek, "Allah razı olsun. İlk aldığım berat, o anlamda çok büyük kıymeti var. Sizin şahsınızda Malatyalı hemşehrilerime teşekkür ediyorum." diye konuştu.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: