Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Çerçioğlu, Büyükşehir ve ASKİ personeliyle iftar sofrasında buluştu

Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin geleneksel iftar sofraları bu kez belediye çalışanları

Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin geleneksel iftar sofraları bu kez belediye çalışanları ve ASKİ personeli için kuruldu. 

Atatürk Kent Meydanı’nda düzenlenen organizasyona ev sahipliği yapan Başkan Özlem Çerçioğlu’na; AK Parti Aydın Milletvekilleri Seda Sarıbaş, Mustafa Savaş ve Ömer Özmen ile İl Başkanı Mehmet Erdem ve ilçe belediye başkanları eşlik etti. 

Ramazan ayının bolluk ve bereketini Aydınlılar ile paylaşmaktan mutluluk duyduklarını ifade eden Başkan Çerçioğlu, ‘‘Birlik ve beraberliği yansıtan bereketli iftar sofralarımızı vatandaşlarımız ile buluşturmaya devam ediyoruz. Bugünkü iftar programımızda Aydınımız için gece gündüz demeden çalışan mesai arkadaşlarımız ile bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadık” dedi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: