Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Çenet: Osmaniye’nin neye ihtiyacı varsa daha fazlasına sözümüz var

Osmaniye Belediyesi, şehir trafiğinin yükünü büyük ölçüde alan Kemal Satır (Salı

Osmaniye Belediyesi, şehir trafiğinin yükünü büyük ölçüde alan Kemal Satır (Salı Yolu) Caddesi’nin Kuzey Çevre Yolu ve Hızlı Tren hattı arasında kalan bölümü düzenlenen programla hizmete açtı.

Kemal Satır Caddesi’nde ki sıcak asfalt çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte düzenlenen açılış programına MHP İl Başkanı Yusuf Çomu ve yönetimi, AK Parti İl Başkan Yardımcısı Ufuk Has, MHP Merkez İlçe Başkanı Bilal Çenet ve yönetimi, mahalle muhtarları ve vatandaşlar katıldı.

 Osmaniye Belediye Başkanı İbrahim Çenet konuyla ilgili “Osmaniye’nin neye ihtiyacı varsa daha fazlasına sözümüz var. Şehir trafiğinin yükünü omuzlayan Kemal Satır Caddemizin ilk etabını tamamladık. Çınar ağaçlarıyla, kaldırımlarıyla, refüj çalışmaları, trafik levhaları, yol çizgileri ve Karatepe Kilimi gibi yüksek kalitede serdiğimiz sıcak asfaltıyla caddemiz Osmaniye’mize çok yakıştı. Osmaniye’miz de daha yapacak çok işimiz var" açıklamasını yaptı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: