Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Büyükkılıç’tan Kayserispor’a destek

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Kayserispor’un Süper Lig’in 29’uncu

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Kayserispor’un Süper Lig’in 29’uncu haftasında sahasında Fenerbahçe ile oynayacağı mücadele öncesinde Kayserispor’un kulüp tesislerinde futbolcular ve teknik heyetle bir araya geldi.

Takıma moral veren Başkan Büyükkılıç, Kayserispor’un şehri en iyi şekilde temsil ettiğini vurgulayarak, “Şehrimizin en güzel şekilde temsil edilmesi için sizlerle birlikte çaba gösteriyoruz. Maçları keyifle, zevkle izliyoruz ama sonucu arzu ettiğimiz seviyede göremeyince üzülüyoruz. Süper Lig’de kendisini kanıtlamış, yer bulmuş takımın oyuncuları olarak zor gibi görünen süreci atlatacağımıza inanıyoruz” dedi. 

Sarı-kırmızılı ekibin birkaç galibiyetle yeniden çıkış yakalayacağını belirten Başkan Büyükkılıç, hem futbolculara hem de teknik heyete olan güvenini dile getirerek, şunları kaydetti:

“Kayserispor’umuz her zaman zoru başarmıştır, sonuçta da şehrimizin yüzünü güldüren konuma gelmiştir. Aynı şekilde birkaç maçı alınca, havanın değişeceğini sizler de bizler de biliyoruz. Kaçan pozisyonlara üzülüyoruz ama bu başaramayacağınız anlamına gelmiyor. Bu hafta başarıya ulaşacağınıza inanıyorum. Sizleri seviyoruz, bu haftadan sonra yüzümüz gülecek diye umuyor ve inanıyorum, başarılar diliyorum.”

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: