Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Büyükkılıç, yılbaşında görevli personeli ziyaret etti

Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Argıncık Polis Merkezi Amirliği, İtfaiye

Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Argıncık Polis Merkezi Amirliği, İtfaiye Daire Başkanlığı’na bağlı itfaiye ekipleri ile Cumhuriyet Meydanı’nda görev yapan zabıta ve polis ekiplerini ziyaret etti.

Ziyaretlerinde denetim ve çalışmaları yerinde inceleyen Başkan Büyükkılıç, görevli personelle sohbet ederek yeni yıllarını tebrik etti. Şehrin dört bir yanında büyük bir özveriyle çalışan emniyet, itfaiye ve zabıta personeline teşekkür eden Büyükkılıç, “Yeni yıla girerken, şehrimizin huzuru ve hemşehrilerimizin güvenliği için gece boyunca görev başında olan kıymetli ekiplerimizi ziyaret ettik. Şehrimizin her noktasında emek veren tüm kardeşlerimize yürekten teşekkür ediyorum” dedi.

Başkan Büyükkılıç, Cumhuriyet Meydanı’nda basın mensuplarına, emniyet ve zabıta ekiplerine tatlı ikramında bulunarak yeni yıllarını kutladı. 

İtfaiye ekiplerine de hayırlı görevler dileyen Başkan Büyükkılıç, yeni yılın Kayseri’ye birlik, beraberlik, sağlık ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: