Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Büyükkılıç, Sakarçiftliği Mahallesi’nde yürütülen çalışmaları inceledi

İncelemeler sırasında bölge sakinleriyle bir araya gelen Başkan Memduh Büyükkılıç,

İncelemeler sırasında bölge sakinleriyle bir araya gelen Başkan Memduh Büyükkılıç, yaklaşık 100 milyon TL maliyetle hayata geçirilen projenin ilçeye hayırlı olmasını diledi.

Proje kapsamında 5 kilometre uzunluğundaki hat üzerinde içme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu altyapısı eş zamanlı olarak yenileniyor. 

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, merkezden kırsala tüm bölgelerde altyapı ağını güçlendirme hedefleri doğrultusunda iştirakleri vasıtasıyla çalışmalarını sürdürüyor.

KASKİ Genel Müdürü Yavuz Çağan’dan teknik detaylar hakkında bilgi alan Büyükkılıç, çalışmaların bağ ve sayfiye alanlarında sezon yoğunluğu başlamadan önce bitirilmesinin planlandığını belirtti.

Başkan Büyükkılıç, “Buraya doğal gazın geliyor olması ister istemez yoldaki yapılacak çalışmalarda altyapı bütünlüğü oluşturma adına hem içme suyunu hem kanalını hem de yağmur suyu hattını ayrı ayrı hayata geçirmek suretiyle gayret gösteriyoruz” dedi.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: