Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Büyükkılıç, öğrencilerle bir araya geldi

Fevzi Çakmak Anadolu Lisesi’nde düzenlenen programa katılan Başkan Büyükkılıç, öğrenci

Fevzi Çakmak Anadolu Lisesi’nde düzenlenen programa katılan Başkan Büyükkılıç, öğrenci ve öğretmenlerle buluştu. Kariyer Günleri buluşmasına Büyükkılıç’ın yanı sıra Kocasinan Kaymakamı Erdoğan Turan Ermiş, Kocasinan İlçe Milli Eğitim Müdürü Sıddık Kaya, Okul Müdürü Seyit Efeoğlu, Büyükşehir Belediyesi genel sekreter yardımcıları ve daire başkanları ile öğretmenler ve öğrenciler katıldı.

Sözlerine, kendi evine gelmiş gibi hissettiklerini söyleyerek başlayan Büyükkılıç, Kayseri’de binlerce insanı yetiştiren Fevzi Çakmak Anadolu Lisesi’nde olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, hayatını, tecrübelerini anlatıp, hayata ve eğitim öğretime yönelik öğütler verdi. 

Kayseri’nin aidiyet duygusu ile fark edilmesi gereken, yurt dışına yahut şehir dışına gidildiğinde ‘Kayseri’miz bir başka güzel’ denilebilecek bir şehir olduğunu vurgulayan Büyükkılıç, “Bir dostumuz şöyle tanımlıyor; ‘Kayseri büyükşehir ama kolay şehir’ diyor. Hayatınızı kolaylaştıracak her türlü gayretimizi ekibimizle sürdürüyoruz.” dedi.

Büyükkılıç ayrıca bütçesinden yatırıma en çok pay ayıran Büyükşehir’in Kayseri Büyükşehir Belediyesi olduğunun altını çizerek, israfa fırsat vermeyen bir belediye olduklarını dile getirdi. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: