Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Büyükkılıç, Kayseri’de vatandaşlarla bayramlaştı

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Kayseri Valisi Gökmen Çiçek

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Kayseri Valisi Gökmen Çiçek ile birlikte Ramazan Bayramı sabahı Hunat Camii’nde bayram namazını kıldı. Namazın ardından Başkan Büyükkılıç, vatandaşlarla bayramlaşarak birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Büyükkılıç, yaptığı açıklamada tüm Kayserililerin ve İslam dünyasının Ramazan Bayramı’nı tebrik ederek, birlik, beraberlik ve dayanışmanın önemine vurgu yaptı. Vatan uğruna hayatını kaybeden şehitlere rahmet, gazilere sağlık ve uzun ömür temennisinde bulundu.

Bayramlaşma sırasında Başkan Büyükkılıç, çocuklara bayram harçlığı verirken, vatandaşlara şeker ve lokum da ikram etti. Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Fatih Temeltaş da etkinliğe katıldı.

Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, Ramazan ayının kentte çocukların camileri doldurduğu, iftar ve sahurların yoğun şekilde sürdüğü farklı bir deneyim sunduğunu belirtti. Önceki dönem Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı ve Kayseri eski milletvekili Taner Yıldız, AK Parti Kayseri Milletvekili S. Bayar Özsoy da bayram mesajlarını ileterek şehit ve gazilere minnetlerini sundu.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: