Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Büyükkılıç, Erciyes’te kayak sezonunu açtı

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Erciyes’in eteklerinde kayak sezonunu

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Erciyes’in eteklerinde kayak sezonunu açtıklarını dile getirerek, “19 tane mekanik tesisi, 41 tane pistimiz ve 112 kilometre pist uzunluğumuzla Develi Kapı, Hisarcık Kapı, Tekir Kapı, Hacılar Kapı olmak üzere 4 bölgeden rahatlıkla bu imkânlardan faydalanacağınız bir kayak merkezinden söz ediyoruz.” ifadelerini kullandı. 

Başkan Büyükkılıç, kayak pistlerine tam 154 adet kar ünitesi ile 250 bin ton suni kar üretmiş olduklarını vurgulayarak pistlerin kullanılabilir hale getirildiğini kaydetti. Büyükkılıç ayrıca gece kayağı imkanı da olduğunu belirtti. 

Erciyes’te kayak ve diğer spor tesislerinin yanı sıra spor ve turizme hizmet eden bir dağ olduğuna değinen Büyükkılıç, “Erciyes Kayak Merkezi, 25 tane dünyadaki kayak merkezi arasında Türkiye’den ilk ve tek merkez olarak yer almış ve kendinden söz ettirmiş.” dedi.

Erciyes’te Yüksek İrtifa Kamp Merkezi’nin de yer aldığını söyleyen Başkan Büyükkılıç, Erciyes’in, yapılan ve yapılmakta olan tesisleri ile en önemli kamp merkezlerinden biri olarak sporculara hitap edecek şekilde yerini alacağını aktardı. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: