Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Büyükkılıç: Birliğimizi pekiştirmeye devam ediyoruz

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, AK Parti Kayseri İl

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, AK Parti Kayseri İl Başkanlığı’nda gerçekleşen buluşmada kent için görüş alışverişinde bulunduklarını kaydetti. 

Başkan Büyükkılıç, Kayseri’deki Cumhur İttifakı buluşmasına ilişkin yaptığı değerlendirmede, şunları kaydetti:

“Huzur ve rahmet ayı Ramazan’ın ruhuna uygun olarak birlikte rahmet, ayrılıkta azap vardır düsturu doğrultusunda dayanışma gösteriyor, birliğimizi pekiştirmeye devam ediyoruz. ‘Biriz, beraberiz, hep birlikte Kayseri’yiz, Türkiye’yiz’ diyoruz, yine böyle söylemeye ve yapmaya devam ediyoruz. Ramazan ayında da bunu daha iyi idrak ediyoruz. Ortak akla ve istişareye dayalı yerel yönetim anlayışımızı sürdürmeye devam ediyoruz. Cumhur İttifakı’mızın örnek şehri Kayseri’mizde, bu vesile ile bir araya geldik. Kayseri’miz için durmak yok, yola devam, hizmete devam diyoruz."

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: