Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Büyükkılıç, 4. Uluslararası Aşıklar Şöleni’ne katıldı

Kayseri Valiliği ve Kayseri Büyükşehir Belediyesi’nin iş birliği ile düzenlenen

Kayseri Valiliği ve Kayseri Büyükşehir Belediyesi’nin iş birliği ile düzenlenen 4. Uluslararası Aşıklar Şöleni, Erciyes Kültür Merkezi’nde gerçekleşti. Şölene Başkan Büyükkılıç’ın yanı sıra Vali Gökmen Çiçek ile AK Parti MKYK Üyesi ve AK Parti Kayseri Milletvekili Dursun Ataş, İl Kültür ve Turizm Müdürü Şükrü Dursun, Kayseri’den, yurt içinden ve yurt dışından aşıklar ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Başkan Büyükkılıç, “Kayseri Halk Ozanları Kültür Derneği’nin talebiyle planladığımız salon, hemşehrilerimizin ilgisiyle adeta tıklım tıklım doldu, bizi gururlandırdı. Bu tablo, kültüre ve geleneğe olan sevgimizi gösterdi. İnşallah bir sonraki etkinlikte daha büyük bir salonda, daha kalabalık ve coşkulu buluşacağız. İyi ki varsınız.” ifadelerini kullandı. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: