Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Bozbey: Kimse hizmet aşkımızı engelleyemez

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey’in Yıldırım ilçesi Değirmenönü Mahallesi’ndeki

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey’in Yıldırım ilçesi Değirmenönü Mahallesi’ndeki halk buluşması sırasında istenmeyen bir olay yaşandı. 

Duruma tepki gösteren mahalle sakinleri “Sonuna kadar yanındayız Başkanım” tezahüratlarıyla Bozbey’e destek verirken, Mahalle Muhtarı Şevket Işık da yaşananları kınayarak mahalle adına özür diledi. 

Olayın ardından sükunet mesajı veren Başkan Bozbey, bu tür girişimlerin mahalle halkına mal edilemeyeceğini ve toplumsal barışı bozmaya yönelik hareketlerin kendilerini yıldıramayacağını belirtti.

Bursa’daki her bireyin eşit hizmet hakkı olduğunu hatırlatan Başkan Bozbey, “Bunların ne maksatla davranış gösterdiğini çok iyi biliyoruz. Ama bunlar asla bizim yanımızda yer bulamazlar. Hiçbir provokasyon bizim Bursa’ya hizmet aşkımızı engelleyemez. Kentin herhangi bir yerinde ne hizmet varsa Yıldırım bölgesinde de aynısı olacak. Bunun için Mustafa Bozbey sözü veriyorum” dedi.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: