Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Bozbey: Hepimizin hayatında bir öğretmenin izi vardır

Bursa Büyükşehir Belediyesi, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla kutlama yemeği

Bursa Büyükşehir Belediyesi, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla kutlama yemeği düzenledi. Atatürk Kültür Merkezi Merinos Yerleşkesi’ndeki programla, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey ve eşi Seden Bozbey, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Doç. Dr. Ergül Halisçelik, Büyükşehir Belediyesi yöneticileri, Bursa Yuvam, Hayat Boyu Öğrenme ve YKS kurslarında görevli öğretmenler katıldı.

Eğitimde fırsat eşitliğini, her çocuğun eşit koşullarda eğitim almasını ve öğretmenlerin yanında durmayı bir sorumluluk olarak gördüklerini anlatan Başkan Bozbey, şunları söyledi:

“Bursa’nın geleceğine dair kurduğumuz her hayalde; öğretmenin emeği, öğrencinin umudu ve eğitimde adalet inancımız bize yol göstermektedir. 24 Kasım bir minnet, farkındalık ve hatırlama günüdür. Hepimizin hayatında bir öğretmenin izi vardır. Başta Başöğretmenimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere aramızdan ayrılan tüm öğretmenlerimizi rahmet, minnet ve şükranla anıyorum. Tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü’nü kutluyorum. Varlığınız bu kente güç katıyor.”

Kutlama yemeğinde Kent Orkestrası sahne alırken, günün anısını pasta kesildi. Etkinlik toplu hatıra fotoğraf çekilmesinin ardından son buldu.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: