Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Başdeğirmen, Fenerbahçe’nin maçını vatandaşlarla izledi

UEFA Avrupa Ligi play-off ilk maçında Fenerbahçe, İngiltere temsilcisi Nottingham

UEFA Avrupa Ligi play-off ilk maçında Fenerbahçe, İngiltere temsilcisi Nottingham Forest ile karşı karşıya geldi.

Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, karşılaşmayı vatandaşlarla birlikte Atatürk Parkı’nın üst katında kurulan dev ekranda izledi. Isparta Belediyesi tarafından organize edilen etkinlikte, vatandaşlar terası doldurdu.

Maç anında ise Fenerbahçeli taraftarlar ile Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen birlikte tezahürat yaptı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: