Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Altay, teravih sonrası esnafla ve batandaşla buluştu

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Ramazan ayının son

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Ramazan ayının son teravih namazı sonrası şehir merkezinde esnafla ve vatandaşlarla bir araya geldi. 

Türbeönü Çarşıları ve Tarihi Bedesten’de esnafı ziyaret ederek hayırlı işler dileyen, bayram alışverişi yapan Konyalılarla hasbihal eden Başkan Altay, “Elhamdüllilah Ramazan’ı çok verimli bir şekilde geçirdik. Bugün de bayram dolayısıyla esnafımızı ziyaret ettik. Konya bayram hazırlıklarını tamamladı. Tüm hemşehrilerimize hayırlı bayramlar diliyorum. Rabbim nice Ramazanlara ve bayramlara bizleri kavuştursun. Tüm Konyalıların ve İslam aleminin bayramı mübarek olsun” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: