Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Altay, Kapu Camisinde vatandaşlarla buluştu

Konya'da 2026’nın ilk sabahında Kapu Camisinde “Ailece Sabah Namazında Buluşuyoruz”

Konya'da 2026’nın ilk sabahında Kapu Camisinde “Ailece Sabah Namazında Buluşuyoruz” programı gerçekleştirildi. 

İsrail zulmü altındaki Filistin’e destek olmak için "Sinmiyoruz, susmuyoruz, Filistin’i unutmuyoruz" temasıyla düzenlenen programda Konyalılar yeni yılın ilk sabah namazında aileleriyle birlikte Kapu Camisine gitti.

Sabah namazı buluşmasına; AK Parti Konya Milletvekili Latif Selvi, Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, AK Parti Konya İl Başkanı Fatih Özgökçen, Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, İl Müftüsü Ali Öge ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Başkan Altay, “Yeni yılın ilk sabahında hemşehrilerimizle birlikte sabah namazında buluşarak, İsrail zulmü altında büyük bir insanlık dramı yaşayan Filistinli kardeşlerimiz için dualar ettik. Filistin için sessiz kalmadığımızı, unutmadığımızı bir kez daha hep birlikte ifade ettik” diye konuştu.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: