Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Altay, cuma namazı sonrası vatandaşlarla bir araya geldi

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Cuma Buluşmaları kapsamında

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Cuma Buluşmaları kapsamında vatandaşlarla bir araya gelmeye devam ediyor.

Başkan Altay, 3. Organize Sanayi Camii’nde Cuma namazı sonrası esnaflarla selamlaşarak sohbet etti. 

Cuma Buluşmalarının çok kıymetli bir gelenek olduğunu belirten Başkan Altay, şunları aktardı:

“3. Organize Sanayi Camii’nde, Selçuklu Belediyesi Başkan Vekilimiz Ali İmran Arıtan ile birlikte hemşehrilerimizle bir araya geldik. Samimi sohbetler eşliğinde vatandaşlarımızın taleplerini dinledik, gönül köprülerimizi güçlendirdik. Birlik ve beraberliğimizin daim olması temennisiyle, bizleri muhabbetle karşılayan tüm vatandaşlarımıza teşekkür ederiz”

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: