Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Baqaei: Amerikan yetkililerinin kötü isimler takma nedeni İranlıların boyun eğmemesi

İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Esmaeil Baqaei, ABD yönetiminden gelen suçlamalara

İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Esmaeil Baqaei, ABD yönetiminden gelen suçlamalara ve diplomatik gerilime ilişkin açıklama yaptı.

Amerikan makamlarının kullandığı dili eleştiren Baqaei, “Amerikan yetkililerinin İranlılara kötü isimler takmaya ve onları ‘terör ve nefret ulusu’ olarak adlandırmaya devam etmesinin nedeni, İranlıların zorbalığa boyun eğmemesi ve sevgili vatanlarına yönelik acımasız saldırılara direnmeleridir” dedi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: