Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Yerlikaya, Milli Dayanışma, Kardeşlik ve Demokrasi Komisyonu’na katıldı

İçişleri Bakanı Yerlikaya, Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde “Terörsüz Türkiye” hedefiyle

İçişleri Bakanı Yerlikaya, Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde “Terörsüz Türkiye” hedefiyle kurulan, Milli Dayanışma, Kardeşlik ve Demokrasi Komisyonu’na katıldı. 

Bu Komisyonun; Terörsüz Türkiye hedefi için gösterilen kararlı iradenin; aynı zamanda demokratik olgunluğun ve  katılımcı demokrasiye verilen değerin en güçlü tezahürü olduğunu belirten Bakan Yerlikaya, "Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'a Terörsüz Türkiye hedefinde gösterdiği liderlik için şükranlarımı arz ediyorum." dedi.

Ayrıca, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli ve Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Başkanı Numan Kurtulmuş’a teşekkür eden Yerlikaya, "Aziz milletimizin birlik ruhunu, kardeşliğini ve demokrasiye olan inancını daha da güçlendiren; siyasi partilere, komisyon üyesi sayın milletvekillerimize teşekkür ediyorum." ifadelerine yer verdi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: