Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Yardımcısı Sayan, Kamerunlu Bakanı İstanbul’da karşıladı

Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Sayan, İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT)

Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Sayan, İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) Bakanlar Konferansı çerçevesinde Türkiye’ye gelen Kamerun Cumhuriyeti Ulaştırma Bakanı Jean Ernest Ngalle Bibehe’yi İstanbul Havalimanı’nda karşıladı.

Sayan, söz konusu temasın farklı coğrafyaları aynı masa etrafında buluşturan güçlü bir diyalog zemini oluşturmasını temenni ettiklerini belirtti.

Açıklamada, görüşmenin ortak gelecek vizyonuna katkı sunmasının beklendiği vurgulandı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: