Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Kurum: Üsküdar’da Özevim Sitesi, Yarısı Bizden ile yeniden doğdu

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, açıklamasında "Üsküdar’da

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, açıklamasında "Üsküdar’da Özevim Sitesi, Yarısı Bizden ile yeniden doğdu." ifadelerini kullandı. 

Bakan Kurum, Özevim Sitesi'nde 250 hak sahibinin yeni, güvenli, modern ve çevre dostu evlerine kavuştuğunu kaydetti. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: