Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Kurum, UNDP Başkanı De Croo ile görüştü

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Kurum, UNDP Başkanı Alexander

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Kurum, UNDP Başkanı Alexander De Croo ile görüşme gerçekleştirdiklerini bildirdi. 

Bakan Kurum; iklim risklerinin yönetimi, krizlerin çözümü ve sürdürülebilir kalkınma konularında doğal ortaklık sürdürdükleri UNDP’nin, Sıfır Atık’ın küresel bir harekete dönüşmesinde verdiği desteği her daim çok kıymetli bulduklarını belirtti. 

Kurum, “COP31 sürecinde de aynı desteği beklediğimiz UNDP’nin küresel koordinasyon kapasitesinin ve sahadaki güçlü varlığının, İklim Eylemi Uygulama Mekanizması’nın etkin şekilde uygulanması açısından belirleyici olacağına inanıyoruz.” ifadelerini kullandı. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: