Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Kurum: Enerji yeniden stratejik bir öncelik haline geldi

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Uluslararası Enerji

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Uluslararası Enerji Ajansı Başkanı Fatih Birol ile düzenlenen basın toplantısında COP31 Başkanlığı süreci hakkında açıklamalarda bulundu.

Kurum, Paris İklim Anlaşması çerçevesinde emisyonların azaltılmasının önemine vurgu yaparak, “Dünyanın en önemli konusu enerjinin ve iklimin kesiştiği bir eşikteyiz. Jeopolitik gelişmeler ve çatışmalar, enerji arz zincirinin kırılganlığını ortaya koydu. Enerji yeniden stratejik bir öncelik haline geldi. Bugün yaşadığımız savaş bunu net bir şekilde gösteriyor” dedi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: