Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Kurum: COP31’i yalnızca bir konferans olarak görmüyoruz

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, İstanbul'da Birleşmiş

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, İstanbul'da Birleşmiş Milletler (BM) İklim Değişikliği Çerçeve Sözleşmesi İcra Sekreteri Simon Stiell ile bir araya gelerek COP31 hazırlık sürecine dair açıklama yaptı. 

Kurum, "COP31 sürecini sonuç odaklı bir anlayışla yürütmeyi hedefliyoruz. COP31 gerçekten başarılı olsun istiyoruz, başarılı kılmak amacıyla Türkiye ve Avustralya olarak istişare ve iş birliğine dayalı bir anlayışla tek vücut olarak çalışacağız" dedi.

Dünyanın zirveden beklentisinin yüksek olduğunu vurgulayan Kurum, "Bizim sorumluluğumuz bu beklentileri doğru okumak, taraflar arasında güven inşa etmek ve sonuç üretmektir. Biz COP31’i yalnızca bir konferans olarak görmüyoruz" ifadelerini kullandı.

Türkiye’nin COP31’e yaklaşımının net olduğunu belirten Bakan Kurum, izlenecek stratejiyi şu sözlerle özetledi:

"Tek ses değil diyalog içinde olacağız, ayrılık değil uzlaşıyla hareket edeceğiz ve durağanlık değil aksiyonu tercih edeceğiz."

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: