Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Işıkhan: Yeniden imar sürecinde Suriye halkının yanında olmaya devam edeceğiz

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, Doha’da düzenlenen İslam İşbirliği Teşkilatı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, Doha’da düzenlenen İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) Çalışma Bakanları 6’ncı İslam Konferansı kapsamında Suriye Sosyal İşler ve Çalışma Bakanı Sayın Hind Kabawat ile bir araya geldi.

Görüşmede, bakanlıklar arasındaki iş birliğini güçlendirecek adımların değerlendirildiğini belirten Bakan Işıkhan "Önümüzdeki dönemde imzalayacağımız Mutabakat Zaptı’nın esaslarını belirledik" dedi.

Işıkhan, yeniden imar sürecinde de Suriye halkının yanında olmaya devam edileceğini vurguladı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: