Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Işıkhan Mardin’de Polis Haftası kapsamında emniyet mensuplarıyla buluştu

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, Mardin İl Emniyet Müdürlüğü’nü

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, Mardin İl Emniyet Müdürlüğü’nü ziyaret etti.

Işıkhan, “Huzur ve güvenliğimizin teminatı Türk Polis Teşkilatımızın 181’inci yılı kutlu olsun. Ata yurdum Mardin’de özveriyle görev yapan emniyet mensuplarımızla bir araya geldik.” ifadelerini kullandı.

Bakan Işıkhan, emniyet personeline görevlerinde başarılar dileyerek fedakarlıkları için teşekkür etti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: