Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Ersoy: Tarihi camilerimizi, ramazan ayı ile birer birer yeniden ibadete açıyoruz

Kültür ve Turizm Bakanı Ersoy, restorasyonları tamamlanan tarihi camilerin, ramazan

Kültür ve Turizm Bakanı Ersoy, restorasyonları tamamlanan tarihi camilerin, ramazan ayı ile birlikte birer birer yeniden ibadete açılacağını duyurdu.

18 Şubat'ta ikindi namazıyla Selimiye Caminin cemaatiyle buluşurken Gaziantep’te Karatarla, Karagöz, Şeyh Ömer, Nizip Çarşı ve Molla Ahmet camilerinin ilk teravihle ibadete açılacağını belirten Bakan Ersoy, "20 Şubat'ta ise Kahramanmaraş’ta İsa Divanlı, Nakıp, Nuh, Evzaniye ve Elbistan'daki Himmet Baba camileri ile İzmir Urla Güdük (Kütük) Minare Cami yeniden ibadete hazır hale geliyor." açıklamasını yaptı.

Bakan Ersoy, İzmir'deki Konak Asmalı Mescit’in açılışının da Kadir Gecesi gerçekleştirileceğine değinerek "Ecdat mirasımızı koruyarak yaşatmaya, şehirlerimizi vakıf eserlerimizle buluşturmaya kararlılıkla devam ediyoruz" dedi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: