Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Çiftçi: Kurumlar arası iş birliğiyle vatandaş odaklı hizmetler güçlenecek

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu’nu ziyaret etti.

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu’nu ziyaret etti.

Ziyarete ilişkin açıklama yapan Çiftçi, vatandaşların huzuru, güvenliği ve kamu hizmetlerine erişiminin artırılmasına yönelik konularda görüş alışverişinde bulunduklarını belirtti.

Görüşmede, vatandaşların acil durumlarda devletin yardım hizmetlerine daha hızlı ulaşmasını sağlayan HAYAT 112 Acil Mobil Uygulaması, afet ve acil durumlara müdahale kapasitesinin güçlendirilmesi, bağımlılıkla mücadele ve toplum sağlığını ilgilendiren konuların ele alındığını aktaran Çiftçi, kurumlar arasındaki koordinasyonun artırılmasının önemine dikkat çekti.

Bakan Çiftçi, “Vatandaşlarımızın acil durumlarda devletimizin yardım eline daha hızlı ulaşmasını sağlayan HAYAT 112 Acil Mobil Uygulaması, afet ve acil durumlara müdahale kapasitesinin güçlendirilmesi, bağımlılıkla mücadele ve toplum sağlığını yakından ilgilendiren konularda kurumlarımız arasındaki iş birliğinin artırılması başta olmak üzere birçok konuda istişarelerde bulunduk” ifadelerini kullandı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla çalışmaya devam edeceklerini vurgulayan Çiftçi, “Güçlü kurumlar arasındaki eş güdümü daha da pekiştirerek, vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla aziz milletimize hizmet etmeyi sürdüreceğiz” dedi.

Çiftçi, ziyaretteki ev sahipliği dolayısıyla Sağlık Bakanı Memişoğlu’na teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: