Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Bolat: Tüketici Hakem Heyetleri kapatılmıyor, hizmet kaliteleri artırılıyor

Ticaret Bakanı Prof. Dr. Ömer Bolat, son zamanlarda gündemde iddia

Ticaret Bakanı Prof. Dr. Ömer Bolat, son zamanlarda gündemde iddia edilen Tüketici Hakem Heyetlerinin kapatılmasına yönelik bir çalışmanın kesinlikle bulunmadığını söyledi. Bakan Bolat; hizmet kalitesini artırılması, karar sürelerini kısaltılması ve ihtisaslaşmanın güçlendirilmesi amacıyla Tüketici Hakem Heyetleri’nin yapısının güçlendirildiğini ve karar alma süreçleri tüketicilerin lehine hızlandırıldığını vurguladı.

Ticaret Bakanı Bolat, bu kapsamda  19 büyükşehirde karar mercilerinin il merkezlerinde birleştirildiğini, 170 Hakem Heyetinin karar mercii olarak yetkilendirildiğini, tüm il ve ilçelerde başvuru alımının devam ettiğini, başvuruların il merkezlerinde daha kısa sürede karara bağlanacağını belirtti. Bakan Bolat, Hak kaybının olmadığını ve karar süreçlerinin hızlandığını vurgularken, iş yüküne göre heyet sayısının artırılabileceğini ifade etti.

Bakan Bolat, Vatandaşların tüm il ve ilçelerde başvuruda bulunmaya devam edebileceğini belirtirken, “Bugüne kadar son 2,5 yılda tüketici haklarını güçlendiren onlarca yeni düzenlemeyi ve kesintisiz denetimleri gerçekleştirdik. 86 milyon tüketicimizin haklarını korumaya, kararlılıkla devam ediyoruz ve edeceğiz.” ifadelerine yer verdi.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: