Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Bolat, İl Ekonomi İşleri Başkanları İstişare Toplantısı’na katıldı

Ticaret Bakanı Bolat, Ankara’da AK Parti Genel Merkezi tarafından düzenlenen

Ticaret Bakanı Bolat, Ankara’da AK Parti Genel Merkezi tarafından düzenlenen İl Ekonomi İşleri Başkanları İstişare Toplantısı’na katılarak, bakanlığın görev ve sorumluluk alanına giren dış ticaret- iç ticaret ve gümrüklerdeki gelişmeler ile bu alanlarda attıkları adımları anlattıklarını açıkladı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde uygulanan “Türkiye Yüzyılı, Ticaretin Yüzyılı” vizyonumuz doğrultusunda; üretim, ihracat ve yatırım alanlarında istikrarlı bir şekilde yol almaya devam ederken, küresel ticaretteki etkinliklerini ve Pazar çeşitliliklerini artırmaya devam ettiklerini belirten Bakan Bolat, şunları kaydetti:

“Diğer taraftan, iç piyasada adil, dengeli, şeffaf ve sürdürülebilir bir yapının inşası için çalışıyor; denetimlerimizi aralıksız sürdürüyoruz. Bu çerçevede, piyasa seyrini olumsuz etkileyecek eylemlere ve tüketicilerimizi her türlü olumsuzluğa karşı korumaya yönelik tedbirlerimizi artırıyoruz. Ticaret Bakanlığı olarak, milletimizden aldığımız güçlü destekle politikalarımızı kararlılıkla hayata geçirmeye; emeklilerimizi, üreticilerimizi, çiftçilerimizi, esnaf ve sanatkarlarımızı, KOBİ’lerimizi, girişimcilerimizi, sanayicilerimizi, ihracatçılarımızı desteklemeye devam edeceğiz.”

Bakan Bolat, “Nazik davetleri ve ev sahiplikleri için AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Ekonomi İşleri Başkanı Sayın Nihat Zeybekçi’ye ve değerli yönetimine, bizi ilgiyle dinleyen tüm AK Parti Ekonomi Başkanlarımıza çok teşekkür ediyorum.” dedi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: