Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Bolat, DTÖ Genel Direktörü Iweala ile görüştü

Ticaret Bakanı Bolat, Dünya Ticaret Örgütü 14. Bakanlar Konferansı vesilesiyle

Ticaret Bakanı Bolat, Dünya Ticaret Örgütü 14. Bakanlar Konferansı vesilesiyle DTÖ Genel Direktörü Ngozi Iweala ile verimli bir görüşme gerçekleştirdiklerini bildirdi. 

Görüşmede, DTÖ’nün günümüz ticaret ve ekonomik koşullarına uyumunu sağlayacak reform çalışmaları hakkında görüş alışverişinde bulunduklarını belirten Bakan Bolat, şunları aktardı:

“Sayın Ngozi, Türkiye’nin bugüne kadar Dünya Ticaret Örgütünde katkılarının altını çizerek, Türkiye’nin bugün çok taraflı sisteme vermiş olduğu destek için tüm üyeler adına teşekkürünü iletmiştir. Türkiye, her zaman adil, öngörülebilir ve kural bazlı çok taraflı ticaret sisteminin sürdürülmesi için çabalarını sürdürecektir.”

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: