Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Bolat, Ağrı Valisi Bozkurt ile bir araya geldi

Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Ağrı ziyareti kapsamında ilk olarak Vali

Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Ağrı ziyareti kapsamında ilk olarak Vali Dr. Önder Bozkurt ile bir araya gelerek kentin ekonomik potansiyeli üzerine değerlendirmelerde bulundu.

Ziyaretin içeriğine dair bilgi veren Bolat, “Ağrı Valimiz Sayın Dr. Önder Bozkurt’u Valiliğimizde ziyaret ederek ilimizin ticari ve ekonomik gelişimine yönelik yürütülen çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulunduk.” dedi.

Valilik personeline teşekkür eden Bolat, “Kamu kurumlarımızın özverili çalışmalarıyla şehrimizin gelişimine katkı sunan tüm valilik personelimize teşekkür ederek, Ağrı’da yürütülen çalışmalar hakkında kapsamlı bilgi aldık.” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: