Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Bolat: 2025–2026 eğitim öğretim yılının ikinci dönemi başlıyor

Ticaret Bakanı Ömer Bolat, ilk ve orta dereceli okullarda 2025–2026

Ticaret Bakanı Ömer Bolat, ilk ve orta dereceli okullarda 2025–2026 eğitim öğretim yılının ikinci döneminin bugün başladığını belirterek yeni döneme ilişkin iyi dileklerini paylaştı.

Bolat,“Geleceğimizin teminatı evlatlarımızın; ilimle birlikte milli ve manevi değerlerimizle yoğrularak yetişeceği, öğretmenlerimizin sabır ve gayretlerinin hayırlı neticeler vereceği bir dönem olmasını temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.

Yeni eğitim öğretim döneminin ülke ve millet için hayırlı olmasını dileyen Bolat, velilerin de çocuklarını topluma faydalı bireyler olarak yetiştirmenin huzurunu yaşayacağı bir süreç olmasını diledi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: