Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Bayraktar, Saipem CEO’su Puliti ile görüşme gerçekleştirdi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Gastech 2025 kapsamında

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Gastech 2025 kapsamında Saipem CEO’su Alessandro Puliti ile Sakarya Gaz Sahası Faz 3 aşamasının geliştirilmesine yönelik teknik planlamaları ele aldıklarını aktardı. 

Bakan Bayraktar, görüşmenin ardından TP-OTC ile Saipem arasında, Faz 3 kapsamında üretilecek doğal gazın karaya taşınması için 183 kilometrelik derin deniz ana üretim boru hattı inşası anlaşmasının imzalandığını bildirdi. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: