Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Bayraktar, Rusya Başbakan Yardımcısı Novak ile enerji gündemini görüştü

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, İstanbul’da Rusya Başbakan Yardımcısı

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, İstanbul’da Rusya Başbakan Yardımcısı Novak ile görüşme gerçekleştirdi.

Görüşmede, doğal gaz ve nükleer enerji başta olmak üzere iki ülke arasında devam eden enerji iş birliklerinin mevcut durumu ele alınırken, yeni iş birliği fırsatları da değerlendirildi.

Bayraktar, enerji diyaloğunu; yürütülen projelerin sağlıklı ilerlemesi ve karşılıklı faydayı artıracak yeni başlıkların olgunlaştırılması odağında sürdürmeye önem verdiklerini ifade etti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: