Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Bayraktar: LNG gazlaştırma kapasitemizi 161 milyon metreküpe çıkardık

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye’nin sıvılaştırılmış doğal

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye’nin sıvılaştırılmış doğal gaz (LNG) gazlaştırma kapasitesinin 2016’da günlük 34 milyon metreküp iken yaklaşık 5 kat artırılarak 161 milyon metreküpe ulaştığını açıkladı.

Bakan Bayraktar, Türkiye’nin ihtiyaç duyduğu doğal gazın yarısını LNG gemileriyle karşılayabilme kabiliyetine sahip olduğunu belirterek, “Bu kapasite, kışın en soğuk günlerinde bile konutlarımızın doğal gaz ihtiyacının tamamını sorunsuz karşılayabilecek düzeyde” dedi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: