Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Aydın’da açık hava sineması Nazilli’de vatandaşlarla buluştu

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından kentin farklı ilçelerinde düzenlenen açık hava

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından kentin farklı ilçelerinde düzenlenen açık hava sineması etkinlikleri devam ediyor.

Etkinlikler kapsamında Nazilli Atatürk Parkı’nda “Aile Arasında” filmi vatandaşlarla buluştu. Gösterim, çok sayıda vatandaşın katılımıyla gerçekleştirildi.

Vatandaşlar, yaz akşamında açık havada film izleme imkanı buldu. Etkinlik alanında çeşitli ikramların da sunulduğu belirtildi.

Açık hava sineması etkinliklerinin kent genelinde farklı ilçelerde sürdürüldüğü ifade edildi.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: