Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Aydın Büyükşehir Belediyesi’nden vatandaşlara aşure ikramı

Aydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma geleneğini

Aydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma geleneğini yaşatmak amacıyla geleneksel aşure ikramını vatandaşlarla buluşturdu.

Belediye tarafından düzenlenen etkinliklerde vatandaşlara aşure dağıtılırken, katılımcılar organizasyondan memnuniyetlerini dile getirdi. Aşure ikramlarının kentin farklı noktalarında devam ettiği bildirildi.

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Muharrem ayının bolluk, bereket ve huzur getirmesini temenni ederek, bu tür etkinliklerin toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini ifade etti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: