Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Atatürk Bakırköy’de 10 Kasım törenleriyle anıldı

Bakırköy’de 10 Kasım dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı’nda çelenk sunma töreni düzenlendi.

Bakırköy’de 10 Kasım dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı’nda çelenk sunma töreni düzenlendi. Bakırköy Belediye Başkanı Doç. Dr. Ayşegül Ovalıoğlu’nun Atatürk Anıtı’na çelenk koymasıyla başlayan törende, saat 09.05’te sirenler eşliğinde saygı duruşunda bulunuldu. Belediye personeli ve vatandaşların katıldığı törende duygulu anlar yaşandı.

Anma etkinlikleri, Atatürk Spor ve Yaşam Köyü’nde de devam etti. Gündüz Çocuk Bakımevi öğrencileri, ellerindeki karanfillerle Atatürk anıtına çiçek bıraktı ve şiirler okudu. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: