Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Arakçi: Afganistan hükümetine en içten şükranlarımı sunmak istiyorum

İran Dışişleri Bakanı Seyid Abbas Arakçi, Ramazan ayı vesilesiyle Afganistan

İran Dışişleri Bakanı Seyid Abbas Arakçi, Ramazan ayı vesilesiyle Afganistan hükümeti ve halkının İran ile sergilediği dayanışmaya ilişkin açıklama yaptı.

Afganistan’ın desteğinden duyduğu memnuniyeti dile getiren Arakçi, “Bu mübarek Ramazan ayında, Afganistan hükümetine ve halkına en içten şükranlarımı sunmak istiyorum. ABD ve İsrail rejiminin saldırganlığını kınadılar ve İran halkına ve hükümetine sempati ve desteklerini ifade ettiler” dedi.

İran’ın dış müdahalelere karşı duruşunu vurgulayan Arakçi, “Bizler, Tanrı’ya güvenerek, saldırganlığa karşı dimdik ve kararlı durduk” ifadelerini kullandı.

Arakçi mesajını komşu ülke için iyi dileklerle tamamlayarak, “Umarım Afganistan’da da barış ve huzur devam eder” açıklamasını yaptı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: